Micro & macro marketing (2015). Vol. 3 eBook

Squillogame.it Micro & macro marketing (2015). Vol. 3 Image

Micro & macro marketing (2015). Vol. 3 PDF. Micro & macro marketing (2015). Vol. 3 ePUB. Micro & macro marketing (2015). Vol. 3 MOBI. Il libro è stato scritto il 2015. Cerca un libro di Micro & macro marketing (2015). Vol. 3 su squillogame.it.

"Micro & Macro Marketing" è una rivista per gli operatori, i ricercatori, gli studiosi e quanti avvertono l'esigenza di approfondire la riflessione sui contenuti e sulle problematiche del marketing, dei consumi, della comunicazione e delle ricerche di mercato. Costituisce uno strumento per l'aggiornamento, l'ampliamento e il confronto interdisciplinare (marketing, psicologia, sociologia, statistica); sensibile ai problemi più attuali che i marketer si trovano a dover affrontare, propone un'ottica di scambio continuo tra realtà aziendale e ricerca scientifica.

NOME DEL FILE: Micro & macro marketing (2015). Vol. 3.pdf

DIMENSIONE: 1,84 MB

DATA: 2015

SCARICARE
LEGGI ONLINE

Micro Vs. Macro Marketing | Bizfluent

Here are some of the other key differences to consider when looking at the micro marketing vs macro marketing debate. 1. Activities of Consumers. Micro marketing looks at the activities of individual consumers. This strategy looks to identify specific needs that these consumers may have so that a product or service can be directly delivered.

Libri Macroeconomia: catalogo Libri Macroeconomia | Unilibro

Macro marketing deals with big issues beyond simple exchanges between a buyer and seller or for that matter extends beyond relationship between corporate and customers. In an interconnected world of markets, macro marketing deals with studying both the opportunities and shortcomings of the market. Macro marketing focuses on an optimistic perspective which includes functional mechanisms to ...

LIBRI CORRELATI